Politik for sammenskudsgilde ved aflysning og indkøb
Formålet med denne politik er at sikre en fair fordeling af udgifter og minimere spild, når der købes ind til et fælles sammenskudsgilde.
1. Princippet “Bordet fanger”
Når du har meldt din deltagelse til et sammenskudsgilde eller klub arrangement i Odense Events, og der er foretaget indkøb baseret på hvor mange der deltager, gælder princippet “Bordet fanger“.
Dette betyder, at det er en bindende aftale mellem dig og klubben.
2. Aflysning og økonomisk ansvar
Ved aflysning af deltagelse gælder følgende:
- Aflysning før indkøb: Hvis du aflyser, inden der er foretaget fælles indkøb, er der intet økonomisk ansvar.
- Aflysning efter indkøb: Hvis indkøbene er foretaget/påbegyndt, er du ansvarlig for at dække det beløb som er aftalt.
- Aflysning og undladelse af betaling: Såfremt du ikke betaler og klubben skal dække din del af udgiften, sættes du i restance og har ingen mulighed for at deltage i klub arrangementer før de fulde beløb er betalt.
3. Aflysning af hele arrangement
Ved aflysning af hele arrangementet vil alle bidragere få refunderet deres bidrag.
4. Håndtering af betaling
Betaling kan ske på følgende 3 måder.
- Køb din billet af formanden: for Odense Events (enten kontant eller via mobilepay).
- Køb din billet via understory: booking system og vis din digitale billet ved anskomst.
- Tillidsbetaling: Aftal med formanden om hvilken dato du ønsker at betale din billet. Overholdes aftalen ikke gælder punkt 1,2 og 3.